сауат ашу туралы жалпы түсінік - арнайы мектепте сауат ашудың талдау ж…

페이지 정보

profile_image
작성자 Margareta Parry
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-05 20:20

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сауат ашу туралы жалпы түсінік - арнайы мектепте сауат ашудың талдау жинақтау әдісі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сауат ашу» пәні жалпы білімнің негізін құрайтын аса маңызды пәндердің біріне жатады. «Сауат ашу» пәні – «Қазақ тілі», «Әдебиеттік оқу» пәндерінің құрамдас бөлігі, тіл және әдебиет туралы білім жүйесіне дайындық болып табылады. 2 «Сауат ашу» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаты. «Сауат ашу» пәнінің мақсаты – оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алған білімін әртүрлі жағдаяттарға сай қолдана білетін, ойын, пікірін толық, түсінікті, жүйелі жеткізе алатын, білім алуға ынталы жеке тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау. буындық-дыбыстық талдау-жинақтау; проблемалық жағдаят жасау ойын және зерттеу әдістері; тәжірибелік, шығармашылық оқу әрекеттері (түрлі шығармашылық жұмыстар жасау). 1-сыныптың тұтасымен сауат ашуға берілуімен; – оқу мен жазу жұмыстарының кіріктірілуімен; – сауат ашудың кезеңдерге бөлінуімен, т. б. ерекшеленеді. Арнайы мектепте ғылыми-мақалаларды оқыту әдістемесі. Көмекші мектепте сауат ашу кезеңі ең қиын тараудың бірі болып саналады. Сондықтан әліппе кезеңі көмекші мектепте бір жылға созылады: Әліппеге дейінгі, Әліппе кезеңі 1 сыныпта өтіледі, ал кейінгі кезең 2 сыныпқа қалдырылады да, 1-ші тоқсанда аяқталады. 3. Балаларды оқытуға жазуға үйрету кезінде жеңіл мағынасы түсінікті сөздер алынады. 4. Бірінші тоқсанда сөздік (ал, ол, ат, от) сияқты қысқа түрлеріалынады. 5. Үйретілетін сөздің дыбыстары мен әріптері оқуда, жазуда өзнеріске түспей ұқсас болу жағы есекріледі. 9. Талдау – жинақтау әдісті қолданып, оқытқанда, талдау мен жинақтау тәсілдері бір-бірімен алмасып отырады. Мысалы: талдау тәсілдері. Сауат ашу» пәні үш кезеңнен тұрады: әліппеге дейінгі кезең, әліппе кезеңі, әліппеден кейінгі кезең. Сауат ашудың әліппе кезеңі І тоқсанда басталып, ІІІ тоқсан ішінде. Сөйлемдерді сөзге талдау. Оқушыларды жазуға даярлау. Оқушылардың жазуға дайындығын тексеру. Оқушылардың айтқандарын сөйлемге талдау. Сауат ашудың төртінші кезеңі. Сауат ашудың бірінші кезеңі. Сауат ашудың үшінші кезеңі. 1-бөлім» оқулығындағы бұл ерекшеліктер заманауи мектепте сауат ашу үдерісін Дыбыстық талдау-жинақтау әдісін қолдануды қажет етеді: талдау тәсілі бойынша. Сауат ашу әдіс тәсілдері жаңа бағдарлама бойынша атты Ашық сабақ, пәні Бастауыш сынып. Материал туралы қысқаша түсінік. жаңа оқу бағдарламасы. Сауат ашудың негізгі мақсаты оқу дағдысының негізін қалау, тыңдауға, айтуға, оқуға, жазуға үйрету, балаларға сөздің дыбыстың құрылысы туралы түсінік. 2 «Сауат ашу» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаты. «Сауат ашу» пәнінің мақсаты – оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алған білімін әртүрлі жағдаяттарға сай қолдана білетін, ойын. Ж 81 Сауат ашу әдістемесі. 1-бөлiм. Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған/Ә.Е. Жұмабаева, М.Н. Оспанбекова. Алматы: Атамұра, 2016. 146 бет. ІSBN ӘОЖ 373(072). Дыбыстық талдау, жинақтау әдістерін игеруге дайын еместігі байқалады. логопедтің көмегі көрсетілмесе, кейін мектепте сауатын ашу кезінде балаға. Мақсаты: Сауат ашудың кезеңдері мен әдістері туралы меңгерту. Әр кезең бойынша әдістерді басшылыққа ала отырып, технологиялық карта құруға үйрету, олардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Сауат ашудан ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптар. Балабақшадағы сауат ашу жұмысында буынға бөліп оқыту тәсілі, жеке сөздерді оқыту тәсілі, әріптерді теріп оқыту тәсілі және дыбыстық талдау, жинақтау әдісі қолданылды. Сауат ашуға байланысты айтылатын мысалдар арқылы балалар жыл мезгілдерінің ерекшеліктері туралы, үлкендер еңбегі туралы түсініктерін, ұғымдарын одан әрі кеңейтеді. Сондай-ақ қоғам өмірімен танысып кеңейтеді. 3.Баймұратова Б. Мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеуге үйрету. Мақсаты: Сауат ашудың кезеңдері мен әдістері туралы меңгерту. Әр кезең бойынша әдістерді басшылыққа ала отырып, технологиялық карта құруға үйрету, олардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Сауат ашудан ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптар. Балабақшадағы сауат ашу жұмысында буынға бөліп оқыту тәсілі, жеке сөздерді оқыту тәсілі, әріптерді теріп оқыту тәсілі және дыбыстық талдау, жинақтау әдісі қолданылды. Сауат ашуға байланысты айтылатын мысалдар арқылы балалар жыл мезгілдерінің ерекшеліктері туралы, үлкендер еңбегі туралы түсініктерін, ұғымдарын одан әрі кеңейтеді. Сондай-ақ қоғам өмірімен танысып кеңейтеді. 3.Баймұратова Б. Мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеуге үйрету. Арнайы мектепте ғылыми-мақалаларды оқыту әдістемесі. Көмекші мектепте сауат ашу кезеңі ең қиын тараудың бірі болып саналады. Сондықтан әліппе кезеңі көмекші мектепте бір жылға созылады: Әліппеге дейінгі, Әліппе кезеңі 1 сыныпта өтіледі, ал кейінгі кезең 2 сыныпқа қалдырылады да, 1-ші тоқсанда аяқталады. 3. Балаларды оқытуға жазуға үйрету кезінде жеңіл мағынасы түсінікті сөздер алынады. 4. Бірінші тоқсанда сөздік (ал, ол, ат, от) сияқты қысқа түрлеріалынады. 5. Үйретілетін сөздің дыбыстары мен әріптері оқуда, жазуда өзнеріске түспей ұқсас болу жағы есекріледі. 9. Талдау – жинақтау әдісті қолданып, оқытқанда, талдау мен жинақтау тәсілдері бір-бірімен алмасып отырады. Мысалы: талдау тәсілдері. Арнайы мектептердегі сауат ашуға үйрету әдістемесі. Сауат ашудың әліппеге дейінгі кезеңі 2. Сауат ашу – аса күрделі де жауапты 3. Сауат ашудың негізгі мақсаты – оқу дағдыларының 4. Жалпы білім беретін мектептегі дайындық кезеңі 2 5. "Әліппеге" дейінгі кезеңде, негізінен, оқушылардың бұрыннан қалыптасқан 6. Әліппеге дейінгі кезеңдегі басты мақсаттарды жүзеге асыру презентация, доклад, сырдария өзенінің салалары проект, конспект. Арнайы әдебиеттерде сөздің дыбыстық құрамы туралы түсініктің. толық қалыптаспауы, көп жағдайда жазу мен оқу дағдысын менгеруде. тұрақты қиындыққа әкеліп соғатыны айтылады. Фонематикалық талдау – жинақтау жағдайын төрт жастан асқан балалардан. бастап тексереді. Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерде 6-7 жастағы баланың жалпы және сөйлеу тілінің дамуы мен мектепке дейін қалыптасатындығы туралы біршама көрсетілген. Баланың сауат ашуға дайындығы дыбыстық талдау, жинақтау әдісі арқылы баланың сөзді түсінуін, сөздің дыбыстық құрамын сөздегі дыбыстық орнын түсінуін, олардың орналасуы мен кезектілігін анықтайды. Мақсаты: Сауат ашудың кезеңдері мен әдістері туралы меңгерту. Әр кезең бойынша әдістерді басшылыққа ала отырып, технологиялық карта құруға үйрету, олардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Сауат ашудан ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптар. Балабақшадағы сауат ашу жұмысында буынға бөліп оқыту тәсілі, жеке сөздерді оқыту тәсілі, әріптерді теріп оқыту тәсілі және дыбыстық талдау, жинақтау әдісі қолданылды. Сауат ашуға байланысты айтылатын мысалдар арқылы балалар жыл мезгілдерінің ерекшеліктері туралы, үлкендер еңбегі туралы түсініктерін, ұғымдарын одан әрі кеңейтеді. Сондай-ақ қоғам өмірімен танысып кеңейтеді. 3.Баймұратова Б. Мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеуге үйрету.

кіші жүз аймақтары еркін нұржанов махаббат сияқты аренда авто шымкент недорого, яндекс аренда авто шымкент варикоз қазақша, варикоз емдеу жолдары қорқыт атаның күйі, футер ткань қорқыт атаның күйлерінің аты лед фары алматы, лед фары запрещены в казахстане ушкын жамалбек дуние ай, толғау дүние ай скачать



доп поезда в крым, асу дкр высшая школа бизнеса назарбаев университета, магистратура назарбаев университет неге бес арыс деп аталады, бес арыс сұрақтар ст 149 гпк рк, гпк рк комментарий қуанышқа арналған мақал мәтелдер, отбасылық мерекеге арналған мақал мәтелдер фармация тарихы, фармацевтикалық нарық презентация фариза оңғарсынова туралы пікірлер, фариза оңғарсынова қызықты мәліметтер
бир туугандарым ыр скачать
ұлы дала елі өлең
ерлан жалгасов гипноз отзывы
футбольный клуб актобе для детей
обучение трансформационные игры алматы

.
==============================================================

~~~~~ пиза тапсырмалары математика слайд ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.