1985 жылы ксро-да билік басына келген - қайта құру саясатын бастау нел…

페이지 정보

profile_image
작성자 Eddie Mixon
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-20 06:11

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
1985 жылы ксро-да билік басына келген - қайта құру саясатын бастау неліктен қажет болды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тақырыбы: Қазақстандағы қайта құру саясаты. (1985 1991 жж) Мамандығы: Жалпы медицина Пән: Қазақстан тарихы Курс:1 Уақыт (ұзақтығы): 50 минут Қарағанды 2008ж. КСРО халық комиссарлар кеңесі (қысқаша КСРО ХКК; орыс. Совет народных комиссаров СССР (Совнарком СССР, СНК СССР)) — Кеңестік Социалистік Республикалар Одағының жылдардағы атқарушы және әкімшілік билігінің. Р. 1265 жылы биліктің өкілідк органы Парламент пайда болды: Англияда 1985 жылы КСРО-да билік басына келген: М.С.Горбачев. Қайта КСРО жылы: сипаттамасы, себептері мен салдары Қайта құру Кеңес Одағының мемлекет, саяси, экономикалық және әлеуметтік өмірінде ауқымды құбылыс болды. Кейбір адамдар басқалары оны тасалау үшін одақ итеріп деп ойлаймын, ал оның мінез-, елдің ыдырағаннан болдырмау әрекеті болды деп ойлаймын. Социалистік қоғамдағы «Қайта құру» деп аталатын кезекті түр өзгертуінің екінші жылы бұрқ ете түскен мұндай халықтық қозғалыс КСРО-ның түрлі. Борбасов, С. (2023). ҚАЗАҚСТАН КСРО-ДАҒЫ ҚАЙТА ҚҰРУ ЖӘНЕ ЖЕДЕЛДЕТУ САЯСАТЫ ЖЫЛДАРЫНДА (1985–1991). Электронный научный журнал «», 10(2), 278–289. КСРО ыдырауы және қайта құрылуы. Тақырыптың өзектілігі болып табылады сипаттамасы сыртқы саясатының негізгі бағыттарының КСРО 1985 – 1991 жылдары, дағдарыс социалистік лагерь, сондай-ақ. Introduction. The author analyzes the phenomena that had a significant impact on the socio-politicaldevelopment of the USSR in. Goals and objectives. Kazakhstan, as part of the Soviet Union, was inthe orbit of the processes taking place in this vast empire. M. Gorbachev, who came to power in 1985, began toreform the economy and politics in order to bring the country out of the crisis. Тақырыбы: Қазақстандағы қайта құру саясаты. (1985 1991 жж) Мамандығы: Жалпы медицина Пән: Қазақстан тарихы Курс:1 Уақыт (ұзақтығы): 50 минут Қарағанды 2008ж. Introduction. The author analyzes the phenomena that had a significant impact on the socio-politicaldevelopment of the USSR in. Goals and objectives. Kazakhstan, as part of the Soviet Union, was inthe orbit of the processes taking place in this vast empire. M. Gorbachev, who came to power in 1985, began toreform the economy and politics in order to bring the country out of the crisis. Деңгейі бойынша балалар өлімінің КСРО болған 50 орында, кейін Маврикия және Барбадос, орташа өмір сүру ұзақтығы — 32-ші орында. 1985 жылдың наурыз айында, точный переводчик каз рус қайтыс болғаннан кейін, К. Черненко. КСРО-да «қайта құру» саясатын жариялағаннан кейін тек саяси жүйені демократияландыруды ғана емес, 1985 жылы қазан айында Дэн Сяопин жаңа кеңес басшысы. КСРО осы қаулыны қабылдаумен 1965 жылы экономикалық реформаларды бастады. Ең зерттеушілер айырбастау қызметі А. Н. Косыгина жатқызылған. Зерттеу пәні саяси дамуына в жж. Міндеттері жұмыс:бөлу алғышарттар экономикалық және саяси дағдарыс КСРО-да; — қарастыру және өзгерістер мемлекеттік идеологияның жж беруге ұғымдар «жаңа саяси ойлау», жариялылық, қайта құру; — талдау және іске асырудың негізгі кезеңдері реформалар және саяси жүйені КСРО-да.



жануарлардың қандай ортақ қасиеттері бар - жануарлар немен қоректенеді [Читать далее...]

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,Сам орта мектебінде бастауыш сынып мұғаліміАбенова Жанарай Сагыйбатовна Сабақтың тақырыбы: Жануарлар немен қоректенеді?Сабақтың мақсаты:1. Жануарлардың немен қоректенетіні туралы. Аңдар үй жануарлары Ә) Аңдар: аю, елік, түлкі,қасқыр, бұлан, бұғы, қоян,барыс т.б. Б) Жыртқыштар: өз қорегін тірідей аулап жейтін жануарлар (қасқыр, түлкі, барыс т.с.с.Мысалмен түсіндіру) В) Үй жануарлары. Оның басты мақсаты: жануарлардың психикасындағы бейнеленудің ерекшеліктері, жануарларды тіршілікке итермелейтін қандай күш бар және әртүрлі жағдайларда. Оқушылардан жануарларды омыртқалылар мен омыртқасыздарға жіктеуді сұрау Құстардың ұқсастығы мен айырмашылығын, ортақ қасиеті туралы айт. Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлері мен жәндіктер түрлерімен таныстыру олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету. Сабақтың міндеттері: Мәтінді талдауды, өз ойын айтуға, сыни ойлау, сабаққа белсенділікпен қатысады, диалогқа түседі. Жыртқыш – басқа жануарлармен қоректенетін жануар. Заттарды осы топтарға бөлуге заттардың қандай қасиеттері Өте сирек кездесетін жануарлар бар. Сабақтың тақырыбы: Жануаралар немен қоректенеді? Сабақтың мақсаты: Жануарлардың немен қоректенетіні туралы білім беру. Жануарлар түрлері, олардың тіршілігі туралы білімдерін дамыту. Оңтүстік Америкада қандай жануарлар бар? тірі? Көпшілігі қатал жағдайда өмір сүруге әбден бейімделді, өйткені олардың кейбіреулері тропикалық нөсердің. Жәндіктердің 700 000 түрі бар. Жануарлардың қоректенуі: Жануарлар әртүрлі азықпен қоректенеді.Олардың көпшілігі ағаштың жапырағымен және шөппен қоректенеді.Оларды шөпқоректілер дейді. Жануарларды өздерінің тіршілік ету ортасымен сәйкестендір. 2. Бір-біріңе осы жануарлардың қалай тіршілік ететіндері туралы айтып беріңдер. Олар немен қоректенеді? 3. Осы жануарлар туралы алған білімдеріңді жинақтап, болжам жасаңдар. Зоология сабағынан жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды жасыл өсімдіктер немен және қалай қоректенетін; жануарлар немен және қалай. Жануарларға деген қамқорлыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Дәстүрлі емесСабақтың типі: Жаңа сабақСабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, баяндау.Көрнекілігі: Жануарлар суреті, сызбалар. Дүние жүзінде жануарлардың 1,6 млн-дай түрі, 17 типі бар. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы өте зор: көпшілігі пайдалы.


әлем тарихы қызықты деректер
электрондық денсаулық сақтау
послание президента рк
қазақ әдебиеті 6 сынып 6 тапсырма
шерхан мұртаза қызықты деректер

.
==============================================================

~~~~~ поезд 007ра отзывы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.