агни кай - қытай билеушісі түркілер жайлы барлық деректерді жинап беру…

페이지 정보

profile_image
작성자 Fern Torres
댓글 0건 조회 143회 작성일 24-05-30 19:20

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=агни+кай+қытай+билеушісі+түркілер+жайлы+барлық+деректерді+жинап+беруді+бұйырған+кезде
 
 
агни кай - қытай билеушісі түркілер жайлы барлық деректерді жинап беруді бұйырған кезде [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қытай суретшілері салған түркі теміршілерінің суреті (1-сурет), қазақ ұсталарынан ешбір айырмашылығы жоқ екенін көрсетеді. Біз мұндай ұстаханаларды Жетісу жерінде жүргізілген палеоэтнографиялық зерттеу кезінде қазақ қыстауларының жанынан тауып зерттегенбіз. Алтынтаудың пішіні дулығаға келіңкірейтін еді. Олар өз тілдерінде дулығаны «түрік» дейтін. Кітапта түріктер мен қытайлар арасындағы саяси қарым-қатынастар туралы деректер өте ырғын берілген. Материалдар түріктердің ұлыс-ұлыс болып тұрған кезінен мемлекеттік дәрежеге көтерілген кезіне дейін, одан батыс, шығыс Қағанат болып бөліну кездеріндегі қытай елімен болған саяси және әлеуметтік қатынастардың мән-жайы толық беріліп отырған. Қытай жылнамалары түркілерді ғұндардың ұрпағы деп атаған. Бастапқы кезде түрік деген сөз түркітілдес көшпелілердің ішіндегі басқарушы ақсүйек ру өкілдеріне ғана қатысты болды. Ғұндар. Батыс Ғұн қағанатының аумағы Орталық Азия даласынан бастап қазіргі кездегі Германия жерлеріне дейін, және Қара теңіз бен Балтық теңізіне дейін созылған. 14-ші ғасырда салынған. 1.Суретте кім бейнеленген? 2.Ғұндардың билеушісінің қытай деректерінде қалай аталады? 3.Ғұндардың мемлекет аумағы қалай бөлінген? 4.Ақсақалдар жылына бір рет өткізетін халық жиналысында қандай мәселелер талқыланды? Түрік қағанатының құрылуы. Қытай деректері бойынша түркілер алғашында Қытай шегарасының батысында, Алтай тауларының етегінде өмір сүрді. Кейін түрік. Көне Түркі дәуіріндегі Қазақстан (Көне Түркі, Түргеш және Қарлұқ қағандықтары кезіндегі мәдениет). Ұлы Түркі қағанаты. Түркі қағанаттың саяси-әскери бірлестік ретінде қалыптасқан мекені Жетісу. Бұлар бір жағынан Батыс Түркі қағанаты, Византия, Қытай, екінші жақтан Шығыс Түркі қағанаты, Иран және Ауар (Авар) қағанаты. Екі коалицияның арасындағы шайқас, мемлекеттерді әлсіретіп, ешқайсына да жеңіс әкелген жоқ. Олардың билеушісі джабғу, 840 жылдан бастап каған атағын алды. Көшпелі тайпалардың билеуші ақсүйек топтарының қолында жайылымдар мен құнарлы жер ғана емес, қала орталықтары да болды. Тағы бір ірі қала Тараз болды. Ол жазба деректерде 568 жылдан басталады. Түріктер туралы Қытай деректерін негізге алған баянымызда, өткен бөлімді Күлтегіннің қайтыс болуымен аяқтаған едік. Мақсаты: Түрік қағанатының құрылуы, дамуы,мемлекеттік дәрежеге көтерілуі, саяси тарихы,билеушілері туралы мағлұмат беру. Міндет: • Тарихи оқиғаларды жүйелеп, жіктеп айтуға үйрету. Түрік қағанатының негізгі құрамы түркі тілдес халықтардан тұрды. Олардың ішінде басым көпшілігі теле (тирек) тайпалары құрады. Теле-түрік тайпаларының ортақ атауы. 542 жылы. -«Түрік» этнонимі қытай жылнамаларында атала бастады. 545 жылы. -Түрік қолбасшысына, қытай елшісі келіп, көп ұзамай екі ел арасында қарым-қатынас орнады. 552 жылы. Осы кезден бастап түріктер Ұлы даланың Шығыстағы қожасына айналды. жылдары. Түріктердің шығыстағы саяси ықпалы күшті болды. Бастапқы кезде солтүстік Қытайда, Моңғолияда, Байкал өңірінде қоныстанған. Ежелгі Қытай жылнамаларында Ғұндар гуй фан, гун руң, хун ю, шиан ю, акт об отсутствии на рабочем месте рк скачать шиұң ну секілді, т.б. атаулармен берілген. Қытай елімен бейбіт қарым-қатынас орнатқаннан кейін жужандардың тепкісін көрген түркілер оларға қарсы бас көтере бастайды. 552-інші жылы жужандар әскерін талқандайды. Агни Кай это название огненной дуэли, в которой сражаются два мага огня. Поводом для Агни Кай может послужить унижение чужой чести. Түркілер – қазіргі түрік, өзбек, қазақ және басқа да азиялық ұлттардың арғы тегі. Еуразияны мекендейтін халықтардың тарихи басым бөлігі қазіргі Ресей аумағын өзінің бағзы замандардағы отаны санауы тиіс. Тарихшылардың пікірінше, дәл осы жер. Қаңлы мемлекеті Қытай жазба деректерінде канцзюй деген атпен, б.з.д. 2 ғ. айтылады. Бүгінгі қазақ халын құраған ірі тайпалар қатарында қаңлылардың орны. Start studying 1-6. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Түркілер – қазіргі түрік, психология жеткіншектердің психологиялық ерекшеліктері өзбек, қазақ және басқа да азиялық ұлттардың арғы тегі. Еуразияны мекендейтін халықтардың тарихи басым бөлігі қазіргі Ресей аумағын өзінің бағзы замандардағы отаны санауы тиіс. Тарихшылардың пікірінше, дәл осы жер. Мақсаты: Түрік қағанатының құрылуы, Smart gardener app дамуы,мемлекеттік дәрежеге көтерілуі, саяси тарихы,билеушілері туралы мағлұмат беру. Міндет: • Тарихи оқиғаларды жүйелеп, жіктеп айтуға үйрету. Түрік қағанатының негізгі құрамы түркі тілдес халықтардан тұрды. Олардың ішінде басым көпшілігі теле (тирек) тайпалары құрады. Теле-түрік тайпаларының ортақ атауы. 542 жылы. -«Түрік» этнонимі қытай жылнамаларында атала бастады. 545 жылы. -Түрік қолбасшысына, қытай елшісі келіп, көп ұзамай екі ел арасында қарым-қатынас орнады. 552 жылы. Осы кезден бастап түріктер Ұлы даланың Шығыстағы қожасына айналды. жылдары. Түріктердің шығыстағы саяси ықпалы күшті болды. Аңырақай шайқасы – қазақ жерінің тұтастығын сақтап қалуға негіз болған қазақ-жоңғар соғысындағы ең ірі және шешуші соғыстардың бірі. Қытай елімен бейбіт қарым-қатынас орнатқаннан кейін жужандардың тепкісін көрген түркілер оларға қарсы бас көтере бастайды. 552-інші жылы жужандар әскерін талқандайды.



ұжым арасындағы қарым қатынас - ұжымды басқару кезіндегі өзара қарым қатынас [Читать далее...]

7.2.2.6 Қоршаған ортада қарым-қатынас кезінде әділ болуға дамыту. Сабақтың мақсаттары. Ұжымдағы жеке тұлғалар арасындағы қатынастың типтерін оқып-тану. Ұжымның жеке тұлғаға және жеке тұлғаның ұжымға тигізетін әсерін оқып-тану. Құндылықтар. өзін өзі тану пәнінен 7 сыныпқа арналған "Ұжымдағы өзара қарым -қатынас." тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарлау. Өзін-өзі тану пәнінің бірінші санатты мұғалімі Боржикова Куляш Капановна.Сабақ жоспары жаңа мазмұндағы білім беру бағдарламасына сай құрылған. типтерін оқып-тану. Ұжымның жеке тұлғаға және жеке тұлғаның ұжымға. тигізетін әсерін оқып-тану. Логотип. Сыртқы ұйымдармен қатынас, көліссөздер жүргізу, маркетингтік және жарнамалық Басқару (департамент) буындары арасындағы қатынастар байланыстар (өзара. Коммуникация дегеніміз – басшылардың тиімді шешім қабылдауы үшін хабарлар, мәліметтермен алмасуы және төмендегі буындарға қабылданған шешімдерді жеткізуі. Қарым — қатынас туралы ұғым. Жеке адамдар мен топтар күнделікті өмірде басқа да әр түрлі топтармен, адамдармен істес болып, өзара тығыз қарым қатынас жасайды. Бұл адаммен қызмет немесе. Рухани қарым-қатынас бір-бірімен достық қатынастағы адамдар арасындағы өзара қарым-қатынас. Қарым-қатынастың бұл түрінде кез-келген тақырып төңірегінде әңгіме өрбітуге болады. Ұжымдық қарым – қатынас жасаудың негізгі обьекісі – адамдардың ұйымшылдығы мен бірлігі, топтағы психологиялық ахуал әрбір ұжым мүшесінің көңіл күйі. Қоғаммен қарым-қатынас — Уикипедия Қоғаммен қарым-қатынас Паблик рилейшнз (publіc relatіons – көпшілікпен қарым-қатынас) – мемлекеттік және қоғамдық ұйымдар мен әлеуметтік құрылымдар арасындағы қарым-қатынастар жүйесі; қоғаммен байланыстардың жаңа кәсіпкерлік саласы; қоғам мен ұйымдар арасындағы өзара түсінушілікке қол жеткізуге бағытталған қызмет. Әскери қызметші қаруды қолдану және пайдалану кезінде маңындағы Әскери қызметшілер арасындағы өзара қарым-қатынас өзара сыйластық негізінде қалыптасады. Қарым-қатынассыз қоғам ыдырап кетеді. Адамның психикасы айналасындағылармен қарым-қатынас жасау процесінде ғана қалыптасады, қоғамдық тәрбие арқылы адам белгілі мазмұнға ие болады. Қарым-қатынас жасау мүмкіндігінен айырылған адам ойдағыдай дами алмайды. Қарым қатынас дегеніміз- тіл арқылы пікір алмасу. Ұжым -динамикалық жүйе болғандықтан, ол үнемі өзгеріп, дамып отырады және кемелденеді. Сол үшін педагогикалық жетекшілер қарым-қатынас және әсер ету жобаларын жиі өзгертіп отыруы міндетті. 3. Басқару ғылымының пәні әр-түрлі тізбектерінде және басқарудың Басшы мен бағыныштының өзара қарым-қатынас жасауы, ұжымның ықпал ету. Ұжымдағы өзара қарым-қатынас. Оқушыларды ұжымдағы тұтастық, жауапкершілік, сүйіспеншілік құндылығын үйрету. Оқушыларды айналасындағыларға риясыз қарым-қатынас жасауға баулу. Психолог педагогикалық ұжым көмектеседі педагогтарға табу және түсіну, сол компоненттері қызметіне кедергі өзара іс-қимылын ұйымдастыру және өзара қарым-қатынас баланың. Ұжымдағы өзара қарым қатынас. Ниязова Шохида Шариббаевна. Шымкент қаласы М.Маметова атындағы №111 жалпы орта білім беретін мектебі КММ өзін-өзі тану пәні мұғалімі. Өзін-өзі тану сабағының жоспары. Тақырыбы:Ұжымдағы өзара қарым-қатынас. Мақсаты:Ұжымдағы қарым-қатынас ұғымдарының қиянат жасамау құндылығынан туындайтынын түсіндіру. Міндеттері:а. Коммуникация дегеніміз – басшылардың тиімді шешім қабылдауы үшін хабарлар, мәліметтермен алмасуы және төмендегі буындарға қабылданған шешімдерді жеткізуі. Ұжым топтар. Қарым қатынас. Топтағы адамдардың қарым қатынасы. Негізгі ұжым контактілі ұжымдардың бірігуі. Шартты топ шынында болмайтын жалған топтар. Шартты және нақты топтар. Үлкен ұжымдарда қалыптасады күрделі құрылымы өзара қарым-қатынас, олар подвижны, кейде тіпті конфликтны, бірақ мұндай педагогикалық ұжымдарында.

балалық шақ мағжан жұмабаев, балалық шақ тақпақ свидание под куполом алматы, места для уединения алматы әке мен бала сұрақтар, әке мен бала диалог таза судың пайдасы, судың адам ағзасына пайдасы зор будан сөздер мысалдар, қоғамдық саяси терминдер мен сөздер мәтіннен 2 мысал какие линзы лучше для авто, установка линз в фары закон рк еңбек инспекциясы орал қаласы, еңбек инспекциясы актобе телефон жеті айлық баланың дамуы
онлайн табло жд вокзал прибытие
тауба деген не
н дыбысы қандай дыбыс
крест жорықтары себептері нәтижесі
беруши для сна отзывы

.
==============================================================

~~~~~ 3 айлық баланың үлкен дәреті ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.