дарынды балаларды анықтау сауалнама - дарынды және талантты балаларды …

페이지 정보

profile_image
작성자 Melody
댓글 0건 조회 16회 작성일 24-10-25 22:51

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=дарынды+балаларды+анықтау+сауалнама+дарынды+және+талантты+балаларды+оқыту+коучинг
 
 
дарынды балаларды анықтау сауалнама - дарынды және талантты балаларды оқыту коучинг [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Талантты және дарынды, қабілетті балаларды іздеу, оларды оқыту мен тәрбиелеу қоғам үшін бүгінгі күні өте қажет, себебі дарынды және. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту барысында олардың жас ерекшеліктеріне байланысты мынандай жекелеген теорияларға көңіл аудару керек: Оқудың бихевиористикалық тәсілі. Дарынды бала ересектерге қарағанда, әлі адам ретінде қалыптаспағанын, болашағы алдында, қабілеттерін ашуды қажетсінетінін естен шығармаған жөн. Бала қабілеті — арнайы құбылыс, дарынды балалар жаңа жағдаяттарда аса сезімтал болады. Сондықтан да, дарынды оқушылармен жұмыс істейтін мұғалімдердің де арнайы даярлығы болуы тиіс деп ойлаймын. Дарынды балалармен жұмыс жасайтын мұғалімдердің алдына қойылатын міндеттер. Дарынды балаларды анықтау сауалнама, дарынды және талантты балаларды оқыту коучинг Талантты және дарынды балаларды оқыту. Жалпы мақсат: Оқушылардың шығармашылық жұмыста бар қабілетін іске асыра білу дағдысын қалыптастыру. Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Скачать бесплатно презентацию на тему "«Талантты және дарынды балаларды оқыту». «Қазақстан ұлы державада болуы үшін бізге күш қуат, қажыр қайраты мол, ақылды да ойлы, дарынды жастар керек»" в (PowerPoint). Похожие презентации. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы, Шар қаласы Б.Тұрсынов атындағы орта мектеп Имангалиева Нурсулу Аманбековна. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы, Шар қаласы Б.Тұрсынов атындағы орта мектеп Имангалиева Нурсулу Аманбековна. Дарынды балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің жеке басының қасиеттері мен кәсіби деңгейіне қойылатын талаптар. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту. Коучинг тақырыбы: Талантты және дарынды. балаларды қалай анықтаймыз? Кері байланыс: Сауалнама «Мектептегі және сыныптағы талантты және дарынды оқушыларды анықтау». Презентация ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ:«ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ» Дайындаған:Ергешбай М. Тобы: 111-15 Қабылдаған:Бәймішова А. 2. Коучинг сессиясының тақырыбы: «Талантты және дарынды балаларды оқыту» Коучинг. Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға, талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру. Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға, талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру. КОУЧИНГ. Тақырыбы: Талантты және дарынды балаларды анықтау. Жалпы мақсаты: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын қарастыру. Мақсаты: Талантты және дарынды балаларды анықтау, мұғалімдерге бағыт бағдар беру. Оқу нәтижелері: Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың. Коучинг сессиясының тақырыбы: «Талантты және дарынды балаларды оқыту» Коучинг сессиясының мақсаты: Дарынды және талантты балаларды анықтауда мінез-құлқы сипаттамасын білу және оны тәжірибелерінде қолдану. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді пайдалану. 3. Оқу нәтижелері: Оқушыларды білім жүйесімен ғана қаруландырып қоймай, олардың назарын, білгендерін, жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын. Дарынды және талантты балаларды анықтау. Оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтік оқыту: Талантты және дарынды балаларды. Мұғалім дарынды балаларды анықтай алады және оған қолдау көрсете алады. Топқа бөліну Ғылым саласындағы танымал тұлғалардың аттары жазылған қағаздар тарқату арқылы топтастыру. Теориялық бөлі. 3- тапсырма 1-топ: Мұғалім дарынды және талантты оқушыларды қалай анықтайды? 2-топ:Мұғалімдер дарынды оқушылармен қалай жұмыс жасауы керек? Постер құрастыру және қорғау Сауалнама өткізу Сауалнама «Мұғалімнің дарынды баламен жұмыс жасау биімділігі» Сауалнама қорытындысын шығару. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Қабілетті және дарынды балаларды дара оқыту бағдарламасын жүзеге асыру. Дарынды және талантты балаларды анықтау.



тесік шелек оқу сауаттылығы [Читать далее...]

Ғибратты әңгімелер. 21:31. Үндістанда су тасығыш бір кісі екі шелек алып, иін ағашпен су таситын болса керек. Алайда екі шелектің біреуі тесік екен. Бүтін шелек өзіне кұйылған суды. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі. Зайсан көлін ертеде монғолша Хуно-Хуто-Нор – «Қоңыраулы көл» деп атапты. Бұл атау алыстан көк толқынның қоңырауша сылдырлап естілуіне байланысты айтылған болар. Оқу сауаттылығы Пройти онлайн тест. 9 сыныпқа дайындалған бұл тапсырмада 3 мәтін берілген. Мәтіндер көлемі жағынан әр түрлі,сол себепті де әр мәтінге көлеміне қарай, 2 сұрақтан 6 сұраққа дейін тапсырма берілген. Мәтіндерді таңдағанда 9-сыныпта өткен ақын-жазушылардың шығармаларынан үзінді беруді жөн көрдім. Мәтіндерді оқи отырып, тест сұрақтарына жауап бересіздер. Тек бір ғана жауабы дұрыс 15 сұрақ берілді. Әр сұраққа 1 баллдан қойылады, барлығы 15 баллды құрайды.Тапсырмалар логикалық ойлауды қажет етеді. 9 сыныпқа дайындалған бұл тапсырмада 3 мәтін берілген. Мәтіндер көлемі жағынан әр түрлі,сол себепті де әр мәтінге көлеміне қарай, 2 сұрақтан 6 сұраққа дейін тапсырма берілген. Екі жыл өтіп, бір күні әдеттсгідей өзен жағасына тағы барғанда, шыдамаған тесік шелек су тасушыға қысыла-қымтырыла: «Сізден кешірім сұрасам деп едім, damumed войти вко білсеңіз ылғи алдыңызда ұяттан өртене жаздаймын», депті, назарын төмен салған құйі. Таңғалған су тасушы: «Неге?» деп сұрапты. Шелек: «Өйткені менің бір бүйірім тесік болғандықтан ылғи да сіз толтырып құйған судың жарғысын ғана жеткізіп, өзіме жүктелген міндетті толық орындай алмай жүргеніме іштей қатты қысылам. Менің кесірімнен сіз де өзіңізге тиесілі төлемақыңызды толықтай ала алмай келесіз», дегенде, су тасушы: «Оған бола қайғыратын түк те жоқ. Одан да қожайынның үйіне баратын жолдың сен жағындағы гүлдерін бір байқаш», депті жай ғана. Конспект. Бір кісі екі шелек алып, иін ағашпен су таситын болса керек. Алайда екі шелектің біреуі тесік екен. Бүтін шелек өзіне кұйылған суды қожайынның үйіне сол күйі шашау шығармай. Оқу сауаттылығы; 3-деңгей Тесік шелек байқаса, қожайынның үйіне жеткенше жолдың өзі жағы, шындығында, жапырағы жайқалған, иісі аңқыған небір гүлдерге толы екен. Тіпті әлгі гүлдерге қызуы. Тесік шелек байқаса, қожайынның үйіне жеткенше жолдың өзі жағы, шындығында, жапырағы жайқалған, иісі аңқыған небір гүлдерге толы екен. Тіпті әлгі гүлдерге қызуы жақсы түсіп тұрған күнді де. Оқу сауаттылығын тексеру оқу техникасы немесе мәтіннің мазмұнын нақты түсінуін бағалау емес, оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған. Қазіргі мектептерде оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылық пен өмірге қажетті құзырлылықтар жиынтығын дамытуға басты назар аударыла бастады. Сондықтан әрбір ұстаз жаңа кезең талаптарына сай болу. Екі жыл өтіп, бір күні әдеттегідей өзен жағасына тағы барғанда, шыдамаған тесік шелек су тасушыға кысыла-қымтырыла: «Сізден кешірім.


салауатты өмір салты тәрбие сағаты 8 сынып
гулнур оразымбетова кызгалдак муны скачать
саят исембаев жена
тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі тест жауаптарымен
қазақ атауының шығуы

.
==============================================================

~~~~~ damumed войти вко ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.