био плюс санеева отзывы - авикурин

페이지 정보

profile_image
작성자 Helaine Heffron
댓글 0건 조회 8회 작성일 24-11-22 04:30

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=био+плюс+санеева+отзывы+авикурин
 
 
био плюс санеева отзывы - авикурин [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=онлайн+табло+стамбул+новый+аэропорт+новый+аэропорт+стамбула+карта
 
 
онлайн табло стамбул новый аэропорт - новый аэропорт стамбула карта [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=крест+оставь+меня+одного+скачать+кафка+на+пляже+скачать+полную+версию
 
 
крест оставь меня одного скачать - кафка на пляже скачать полную версию [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=ақан+трагедиялық+кейіпкер+эссе+ақан+трагедиясын+қандай+сөздер+арқылы+сипаттар+едіңдер
 
 
ақан трагедиялық кейіпкер эссе - ақан трагедиясын қандай сөздер арқылы сипаттар едіңдер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=масғұттың+қызыл+жемісті+эссе+масғұт+қызыл+жемісті+таңдауы
 
 
масғұттың қызыл жемісті эссе - масғұт қызыл жемісті таңдауы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=5+элемент+беспроводная+зарядка+беспроводная+зарядка+технодом
 
 
5 элемент беспроводная зарядка - беспроводная зарядка технодом [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Ашық сабақ Тақырыбы: Құлагер Ақан трагедиясы Сыныбы: 10 Өткізген: Қызылорда қаласы № 101 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қасымова Ғазиза Сабақ тақырыбы: Құлагер Ақан трагедиясы Сабақ. Сабақтың тақырыбы: "Құлагер" поэмасындағы Ақан бейнесі. 1. Білімділік: Ақан образын жан жақты ашу, "Құлагер" өлеңі мен әнінің шығу тарихына шолу; 2. Дамытушылық: Шығарманы талдау арқылы. Әдеби шығармалар немесе мақлаларға сыни баға беріп, күрделі жоспар, эссе, түйіндеме, Бұл шығармада Ақан сияқты қара ниет ауыл әкімінің тағылық қылықтары. Тәрбиелік мәні: саңлақ сазгер, дүлдүл әнші, елінің еркесі Ақан серінің өнегелі өмірін үлгі ете отырып, қызғаншақтық, күншілдік, көреалмаушылық сияқты жаман мінездерден сақтандыру. Ашық сабақ Тақырыбы: Құлагер Ақан трагедиясы Сыныбы: 10 Өткізген: Қызылорда қаласы № 101 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қасымова Ғазиза Сабақ тақырыбы: Құлагер Ақан трагедиясы Сабақ. Ақан — пері. v. Топтау жасау vІ. Ақан рухымен сырласу. Оқушылар Ақан өмірі мен қиыншылықтары туралы сыр бөліседі. vІІ. Салыстыру Ақан сері мен Ілияс. Әдеби шығармалар немесе мақлаларға сыни баға беріп, күрделі жоспар, эссе, түйіндеме, Бұл шығармада Ақан сияқты қара ниет ауыл әкімінің тағылық қылықтары.Мұны Масғұттың көзқарасынан айқын танимын. Ұры тонап жатқан шалды айырып алған ол шалдан базарлық алуға барғанда өзіне қызыл жемісті таңдайды. Ағын жесең, ақылың жаннан асар, Сары жесең, дәулетің судай тасар. Егер де қызыл жеміс алып жесең, Ұрғашыда жан болмас сенен қашар,-. Дейді шал. Масғұт ақылды да, байлықты да таңдамайды, оларды былайша сынайды: көп наданның арасындағы жалғыз ақылды адамның күйіне де, байлық пен малқұмарлық аздырған байдың жайына да талғампаздықпен қарайды. Ол әйелмен достықты қадір тұтады. Ер мен әйел теңдігін жақтайды. Поэма ақынның осы идеясына әкелетін оқиғаны баяндауға құрылады. Онда суреткерлік емес, ой, ақыл басым. Мен бұл поэмадан не түйдім? Масғұттың қызыл жемісті таңдауына өзіндік баға бере отырып, шығарманың көркемдік құндылығын талдап, әдеби эссе жазыңыз. s_____ Егер де қызыл жеміс алып жесең, Ұрғашы да жан болмас сенен қашар, деген шал сөзіне Мақсұт-тың жауабын айтады. Қызылды жесем, мені әйел сүйер, Арамдыққа жүрмесем де, не жан күйер. Абайдың «Масғұт» поэмасында кейіпкердің ғайыптан бір шалға кезігіп көмек көрсетеді. Ақсақал Масғұтың көмегіне риза болып үш жемісті гүл ұсынатын. Бір басы қызыл, бірі сары, бірі ақ. 9. Оқиға не себепті «Қараш Қараш» деп аталды? 10. Намысқой, өр мінезді Бақтығұлдың өзгенің жетегінде жүрген сорлы, бейшара жанға айналуының себебі неде деп ойлайсыңдар?
балапан телеарнасы программа бүгінгі
энергетические ресурсы казахстана
дәстүрлі және дәстүрлі емес оқыту әдістері
адамның дене мүшелері балабақшада
күлтегін жырының басты ұстанымы

.
==============================================================

~~~~~ электронды кітапхана сайттары ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.