бақылау түсінігі - педагогикалық бақылаудың түрлері

페이지 정보

profile_image
작성자 Bennie
댓글 0건 조회 15회 작성일 24-07-05 16:56

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бақылау түсінігі - педагогикалық бақылаудың түрлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Педагогикалық зерттеудегі бақылау түсінігі мен ерекшелігі. 2. Бақылаудың түрлері: тұрмыстық, оқу, педагогикалық, инспекторлық. 3. Педагогикалық зерттеулерде қолданылатын бақылау әдісі. Түрлері: тікелей, жанама, ашық, жабық, үзіліспен және үзіліссіз өтетін бақылау, монографиялық, арнайы бақылау. 4. Бақылау жүргізу және оның нәтижесін зерттеу міндеттерін шешуде қолдану. 1. Бақылау еңбек операциясының, іс-әрекеттің құрамдас бөлігі. Нақты пайымдау" ой елегінен өткізумен байланысты. Ғылымда белгілі және түсінік берілген құбылыстарға түзетулер енгізіледі. Оның нәтижелерінің дұрыс болуы сезім ағзаларының бәрінің қатысуына байланысты.Алынған мәліметтер бірден өңделеді. Бақылаудың психолгиялық, педагогикалық мәні оқушыларға дер кезінде көмек көрсету. Олардың шығармашылық күшіне, қабілетіне сенім білдіру, оқушылардың оқу тапсырмасын нәтижелі етіп орындау үшін ынталандыру және іске жұмылдыру. Бақылау процесінде мұғалім оқушыларға ерекше көңіл бөліп құрмет сезімін білдіруі тиіс. Бақылау жүзеге асырылуда негізгі әдістемелік мәселе зерттеуші мен зерттелушінің өзара байланысы. Бақылаудың негізгі қызметі зерттелетін процесс туралы материалдарды талдау, оларға баға беру. Ол танымның бас кезінде жүргізіледі. Бақылау жұмысын жүргізу кезеңдері: 1) міндеттері мен мақсаттарын айқындау; 2) бақыланатын объект, оның элементтерін және ситуацияларын таңдастыру; 3) бақылау және оның барысында ақпарат топтастыруға оңтайлы әрі тиімді тәсілдерді іріктеу; 4) байқалғандарды хатқа түсіру формасын ойластыру; 5) жинақталған ақпараттарды өңдеу және дәйектеу. 8. Оқу барысындағы диагностика жəне бақылау – қадағалау Жоспары 1. Оқу сапасын диагностикалау 2. Қадағалау түрлері, формалары жəне əдістері 3. Оқу іс-əрекеттерінің нəтижелерін бағалау 4. Бағалаудағы қателіктер 1. Оқу сапасын диагностикалау Білімдену процесінің ажыралмас бір бөлігі диагностика болып табылады. Ол болмаған жерде дидактикалық процесті тиімді басқару мүмкін емес. Диагностика – бұл дидактикалық процестің нəтижесін анықтау. "Диагностика" түсінігінің мəні "білім, ептілік жəне дағдыларды тексеру" түсінігімен салыстырғанда едəуір тереңдеу əрі кең. "Тексеру" нəтиженің тек көрсеткіштерін ғана аңдатады, не себептен болғаны жөнінде дерек бермейді. Педагогикалық бақылау, оның түрлері Бақылау әдісі белгілі мақсатпен қалыпты жағдайда педагогикалық процесті зерттеу әдісі. Бақылау жүргізерде зерттеуші нені бақылайтынын, қандай мақсатпен және қанша. Педагогикалық зерттеудегі бақылау түсінігі мен ерекшелігі. 2. Бақылаудың түрлері: тұрмыстық, оқу, педагогикалық, инспекторлық. 3. Педагогикалық зерттеулерде қолданылатын бақылау әдісі. Түрлері: тікелей, жанама, ашық, жабық, үзіліспен және үзіліссіз өтетін бақылау, монографиялық, арнайы бақылау. 4. Бақылау жүргізу және оның нәтижесін зерттеу міндеттерін шешуде қолдану. 1. Бақылау еңбек операциясының, іс-әрекеттің құрамдас бөлігі. Нақты пайымдау" ой елегінен өткізумен байланысты. Ғылымда белгілі және түсінік берілген құбылыстарға түзетулер енгізіледі. Оның нәтижелерінің дұрыс болуы сезім ағзаларының бәрінің қатысуына байланысты.Алынған мәліметтер бірден өңделеді. 2) Периодты түрдегі бақылау бағдарламаның үлкен тарауларынан кейін немесе оқыту ұзақ уақыт жалғасқаннан соң іске асырылады. 3) Қорытынды бақылау немесе нәтижелік бақылау келесі сыныпқа ауысу кезінде жүреді. Оның міндеті: ары карайғы оқуын қамтамасыз ететін, дайындықтың сол қажетті минимумын белгілеу. Жалпы бақылау функциясының мақсаты білім алудың барлық сатысында білім меңгеру деңгейін белгілеу, оқыту үрдісі мен үлгерімнің әзірлігін тексеру. Бақылау әдістері: 1) Ауызша бақылау әңгімелесу, әңгіме, түсіндіру, оқу. Ауызша бақылау негізін оқушылардың монологты жауабы мен сұрақ-жауап түрдегі әңгімелесу құрайды. Әр сабақ сайын фронтальды немесе комбинирленген жекеше түрде жүріледі. Бақылау түрлері. Бақылаудың кеңдігі. Бақылаудың қарапайымдылығы. Бақылаудың икемділігі. Бақылаудың уақыттылығы. Нәтижелерге бағдарлау. Тұтас педагогикалық үдерістің компоненттерін атаңыз. 4. Оқыту әдістерінің атқаратын қызметі мен міндеттеріне тоқталыңыз. 5. Оқытудың инновациялық интербелсенді әдістеріне сипаттама беріңіз. Бақылаудың түрлері. Оқу жұмыстарын бақылау әдістері мен нәтижелігін бағалау жүйесі. Бақылау жұмыстарын дүйсенбі, жұма және соңғы сабақтарда өткізу ұсынылмайды. Бірізді фронтальды-тақырыптық тексерудің мақсаты оқушыға оқытылатын бөлім, тақырып материалдарының логикасының дамуын терең игерту. Оқытудағы маңызды рөлді білімді тексеру мен бағалау-дың ойландыратын түрлері оқушылардың тапқырлығын анықтау, қойылған міндетті шығармашылықпен шешу атқарады. Баға оқушының өзі туралы ойына қозғау салады. Білімді тексеру және бағалаудың мемлекеттік маңызы бар. Мектептің, мұғалімдер ұжымының жұмысын білімді басқару органдары оқушылардың үлгеріміне қарап бағалайды. Мектеп әкімшілігі, қалалық, аудандық, облыстық білім беру ісін басқару органдары, Білім және ғылым министрлігі оқушылардың білімдерінің сапасын, мектеп және мұғалімдердің жұмысының жетістіктерін және кемшіліктерін білу үшін бақылау және тексеру жұмыстарын береді. Оқушылардың білім, іскерліктерін тексеру, бағалау педагогикалық технологияның ежелгі бөлігі диагностикалық құрамына кіреді. Бақылаусыз, тексерусіз оқытуға бола ма? Тұтас педагогикалық үдерістің компоненттерін атаңыз. 4. Оқыту әдістерінің атқаратын қызметі мен міндеттеріне тоқталыңыз. 5. Оқытудың инновациялық интербелсенді әдістеріне сипаттама беріңіз. Бақылаудың түрлері. Оқу жұмыстарын бақылау әдістері мен нәтижелігін бағалау жүйесі. Бақылау жұмыстарын дүйсенбі, жұма және соңғы сабақтарда өткізу ұсынылмайды. Бірізді фронтальды-тақырыптық тексерудің мақсаты оқушыға оқытылатын бөлім, тақырып материалдарының логикасының дамуын терең игерту. Оқытудағы маңызды рөлді білімді тексеру мен бағалау-дың ойландыратын түрлері оқушылардың тапқырлығын анықтау, қойылған міндетті шығармашылықпен шешу атқарады. Бақылаудың функциялары және түрлері 2. Бақылау және оқушылардың білім бағасы дидактикалық сұраныс бойынша бірнеше функцияға бөлінеді: Коррекциялы бақылау функциясы кері байланысты. 2) Периодты түрдегі бақылау бағдарламаның үлкен тарауларынан кейін немесе оқыту ұзақ уақыт жалғасқаннан соң іске асырылады. 3) Қорытынды бақылау немесе нәтижелік бақылау келесі сыныпқа ауысу кезінде жүреді. Оның міндеті: ары карайғы оқуын қамтамасыз ететін, дайындықтың сол қажетті минимумын белгілеу. Жалпы бақылау функциясының мақсаты білім алудың барлық сатысында білім меңгеру деңгейін белгілеу, оқыту үрдісі мен үлгерімнің әзірлігін тексеру. Бақылау әдістері: 1) Ауызша бақылау әңгімелесу, әңгіме, түсіндіру, оқу. Ауызша бақылау негізін оқушылардың монологты жауабы мен сұрақ-жауап түрдегі әңгімелесу құрайды. Әр сабақ сайын фронтальды немесе комбинирленген жекеше түрде жүріледі. Оқу барысындағы диагностика жəне бақылау – қадағалау Жоспары 1. Оқу сапасын диагностикалау 2. Қадағалау түрлері, формалары жəне əдістері 3. Оқу іс-əрекеттерінің нəтижелерін бағалау 4. Бағалаудағы қателіктер 1. Оқу сапасын диагностикалау Білімдену процесінің ажыралмас бір бөлігі диагностика болып табылады. Ол болмаған жерде дидактикалық процесті тиімді басқару мүмкін емес. Диагностика – бұл дидактикалық процестің нəтижесін анықтау. "Диагностика" түсінігінің мəні "білім, ептілік жəне дағдыларды тексеру" түсінігімен салыстырғанда едəуір тереңдеу əрі кең. "Тексеру" нəтиженің тек көрсеткіштерін ғана аңдатады, не себептен болғаны жөнінде дерек бермейді. Бақылау. Бақылау — зерттеу не тексеру әдісі. Бақылау арнайы жоспар бойынша жүргізіледі. Жоспарда Бақылаудың мақсаты мен міндеттері, объектісі (сабақ, саяхат, лабораториядағы. Жоспарлы тексеру түріндегі бақылау ұйымдағы тексерудің мерзімділігін және тиімсіз қайталауды болдырмауды қамтамасыз ететін, бекітілген жылдық. Оқу үрдісіндегі білімді бақылаудың функциялары және принциптері. Ағымдағы тексерудің басты функциясы оқыту. Бақылау оқытудың ажырамас бөлігі.



қара зере майы неге пайдалы - қара зере майы бағасы [Читать далее...]

Бүгінгі видеода қара зере майының пайдасы жөнінде айтатын боламыз. Қара зере: ағзаға пайдасы мен зияны. Қара зере майы бағасы қара зере майы halagel (60 капсул). қара зире майының тарихы мен пайдалы қасиеттері қара зире майы семіздікке. мамыр.Денсаулыққа арналған табиғи қоспалар мен өнімдер. Қара зере майының пайдасы туралы Пайғамбарымыз Мұхаммед (с.ғ.с) күнде ішкенАрнаға қолдау жасағыңыз келсе. Зере майы әртүрлі және бай құрамының арқасында мынадай әсерге ие: – иммунтүрлендіргіш; – қабынуға қарсы; – бактерия жойғыштық; – аллергияға қарсы. Қара зере майы бағасы қара зере майы halagel (60 капсул). қара зире майының тарихы мен пайдалы қасиеттері қара зире майы семіздікке. мамыр.Денсаулыққа арналған табиғи қоспалар мен өнімдер. Құрметті оқырмандар ақпараттық агенттігі тағам дайындауда да, түрлі ауруларды емдеуде де кеңінен қолданылатын пайдалы өнімдердің бірі қара зере майы туралы толық түсінік беріп, оның пайдасы мен зияны жайлы. Құрметті оқырмандар ақпараттық агенттігі тағам дайындауда да, түрлі ауруларды емдеуде де кеңінен қолданылатын пайдалы өнімдердің бірі қара зере. Араб елдерінде «пайғамбар өсімдігі» аталып кеткен Қара зере – ерекше емдік қасиетімен назар аудартады. Ол қандай өсімдік? Қара зере латын тілінде «Nigella sativa» деп аталады. Арабша «хаббатус-сәуда», ал орысша атауы – «черный тмин». Табиғатта 20-ға жуық түрі кездесетін бұл өсімдіктің бойы 40 см-ге дейін жетеді. Тарихы. Мұхаммед пайғамбарымыз (с.ғ.с) ерекше мақтаған бұл өсімдіктің емдік күшін көптеген мұсылман ғалымдарымен қатар кезінде Ибн Сина мен әл– Бируни де мойындап, өз еңбектерінде атап өткен. Хадистерде не айтылған? Хадистердің бірінде қара зеренің тұнып тұрған ем екендігі былай білдірілген. Жарты стакан суға 1 шай қасық қара зере майы мен 1 ас қасық балды қосып, араластырып таңертеңгі астан 15-30 минут бұрын және кешкі асты ішкеннен 15-30 минут. Ежелгі мысырлықтар қара зере майының пайдасын өте жоғарғы бағалаған, тіпті оны фараон майы деп те атаған. Бұл май теріні жасартады және қорғаныс қызметін атқарады. Бүгінгі материалда мамандар оны қалай дұрыс. Қара зерені қолданудың тағы бір жолы – балмен араластырып ішу. Ежелгі мысырлықтар қара зере майының пайдасын өте жоғарғы бағалаған, тіпті оны фараон майы деп те атаған. Бұл май теріні жасартады және қорғаныс қызметін атқарады. Бүгінгі материалда мамандар оны қалай дұрыс пайдалану керектігін түсіндіреді. Теріге арналған қара зере майының пайдасы туралы косметолог Андреа Лопес пен визажист Анила Заман өз ойларымен бөліскен. Бет терісінде пайда болған әр түрлі проблемаларға көмектесе алатын, қара зере майынан жасалатын маскаларды жасау жолымен Ботагөз Жарылғасова мен Ирина Пигулевская бөліседі. Анила Заманның айтуынша осыдан 3000 жыл бұрынғы Тутанхамонның қабірінен осы май табылған және оны атақты Клеопатра, табиғат сөзіне синквейн Нефертитиде пайдаланған. Жарты стакан суға 1 шай қасық қара зере майы мен 1 ас қасық балды қосып, араластырып таңертеңгі астан 15-30 минут бұрын және кешкі асты ішкеннен 15-30 минут. Шығыс емшілері қара зере майын мыңдаған жылдар бойы қолданып келді. Ал жақында заманауи ғалымдар да оның құндылығын мойындады. қара зере майы туралы толық түсінік беріп, оның пайдасы мен зияны жайлы мәлімет. Мұхаммед Пайғамбар (с.а.с.) қара зере майы өлімнен басқа, барлық ауруды емдей алады деп айтқан. Ал, Ежелгі Мысыр билеушісі Клеопатра бұл майды өз сұлулығын сақтау үшін пайдаланған.

бала құқығы туралы сөйлем, бала құқығы туралы конвенция ам диапазон частот тест бастауыш сынып мұғалімдеріне, онлайн тест бастауыш сынып мұғалімдеріне аттестация
түс жору көмір көрсе
электронейромиография отзывы
домен деген не дүниежүзі тарихы
квартиры посуточно атырау сатпаева
зекет есептеу калькулятор

.
==============================================================

~~~~~ встреча соляра ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.